Jakub Sagan ponownie dołączył do teamu K2, gdzie będzie pełnił obowiązki deputy creative directora. Sagan odszedł z K2 we wrześniu ub.r. do 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracował jako associate creative director.
Sagan, kiedy odchodził z K2, pełnił tę samą funkcję co teraz. Prowadził kilkuosobowy zespół pracujący głównie dla IKEA, PGE i Heinekena. Był twórcą m.in. internetowego formatu wideo dla IKEA “Czy jest na to Metod?”, ambientowej akcji dla PGE “Energetyczne przystanki” czy kampanii łączącej promocję serialu “The Walking Dead” z dawstwem organów, docenionej na kilku festiwalach.
Jakub Sagan zaczynał w Young & Rubicam. Po niemal pięciu latach przeszedł do digitalu, pracował jako senior copywriter w The Digitals. Stworzył tam kilka nagradzanych kampanii, tj. realtimemarketingową “Ekipę w komplecie” dla Warki czy akcję “Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji.