Kraj

Vectra kusi ofertą "za 0 zł" do końca wakacji

Wojciech Mecwaldowski tym razem w roli montera kablówki - kampanię przygotowały: Scholz & Friends, The Digitals, SMG (Starcom) i ClickAd.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fhy8863q5eog%22%7D
Operator sieci kablowej Vectra kusi obecnych i potencjalnych abonentów ofertą zakupu dodatkowych pakietów programów telewizyjnych (także premium) lub szybszego internetu, za które do końca tegorocznych wakacji (tj. do 31 sierpnia br.) nie będzie pobierał opłat.

Przy zakupie paczki produktów lub więcej niż jednej oferty z pojedynczą usługą promocja za 0 zł będzie dotyczyła jednej z nich. Po okresie promocyjnym opłaty za zakupione pakiety będą naliczane zgodnie z obowiązującą promocją dla danej oferty. Klienci mogą skorzystać z oferty pakietów telewizyjnych (również ofert z pakietami Premium) lub szybkiego internetu.

– Niezbędnym elementem strategii rynkowej Vectry jest monitorowanie i podwyższanie jakości świadczonych usług, a także dbanie o satysfakcjonujący poziom zadowolenia naszych abonentów z oferty, którą im proponujemy. W ostatnich latach odnotowujemy stały trend dokupowania kolejnych usług przez naszych abonentów, co świadczy o tym, że doceniają oni naszą ofertę – mówi Michał Ciemiński, dyrektor marketingu Vectry.

Promocyjną ofertę operator wspiera kampanią reklamową, w której występuje – tak jak w poprzedniej – popularny aktor Wojciech Mecwaldowski. Tym razem wcielił się on w rolę montera Vectry.
Kampanię przygotowały agencje Scholz & Friends Warszawa  i The Digitals (obie wchodzą w skład grupy S/F). Media do kampanii zakupił dom mediowy SMG (Starcom), a zakup mediów internetowych realizował ClickAd Interactive. Spoty wyreżyserował Tomasz Konecki, a ich produkcją zajęło się studio Play Production.