Kraj

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Whites z nowym client service directorem
Do agencji Whites dołączyła Dominika Przyłęcka. Jako client service director rozwijać będzie zespół odpowiedzialny za kontakt z klientami. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy.

Przyłęcka ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała w agencjach takich jak JWT, Havas, Leo Burnett czy Young & Rubicam. Zarządzała kampaniami łączącymi ATL, BTL i digital dla wiodących marek międzynarodowych i polskich, takich jak: Kraft, Nestle, Danone, L’Oreal, Colgate, Unilever, Disney, Statoil, ING, Canal+, Maspex, Agros-Nova.

Przez ostatnie dwa lata była kierownikiem działu komunikacji i ewaluacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odpowiadała między innymi za strategię komunikacji, promocję i branding. Była również new business directorem w agencji crowdsourcingowej Million You.

Agencja Whites zajmuje się budowaniem widoczności marek w internecie, również na rynkach zagranicznych, poprzez działania White Hat SEO, content marketing, kampanie PPC. Wśród klientów firmy znajdują się m.in.: Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl, ABCzdorovie.ru, Mustache, Sporticos.com, Wp.pl.