Kraj

Kit Kat ogrywa motyw przerwy w kampanii digital

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych.

Kit Kat ogrywa motyw przerwy w kampanii digital
Kit Kat, marka batonów z portfolio Nestle podpisująca się claimem “Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, promuje zwyczaj robienia sobie przerw w nowej kampanii prowadzonej w internecie. Specjalnie dopasowane formaty i kreacje reklamowe pojawiają się w charakterystycznych dla przerwy kontekstach, np. w czasie pauzowania programów oglądanych w serwisach VoD, w Facebooku oraz telefonach komórkowych w godzinach pracy czy szkoły i po wysłaniu maili w serwisach pocztowych, czyli właśnie wtedy, kiedy internauci naturalnie znajdują się w sytuacji przerwy.

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych. Za strategię mediową i dobór kontekstów reklamowych odpowiada MEC, a kreacje ściśle nawiązujące do tych kontekstów przygotowała agencja Blueberry.

Kampania digital uzupełnia rozpoczętą wcześniej promocję marki w telewizji.