Kraj

McCann & MRM dla Fundacji Dzieci Niczyje [wideo]

Rusza nowa kampania pod hasłem "Mój tata".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7ukV9O_c5yM%22%7D
Fundacja Dzieci Niczyje (FDN) rozpoczęła kampanię społeczną “Mój tata”. Celem kampanii jest ukazanie, że odpowiednia pomoc może odmienić przyszłość dziecka krzywdzonego oraz zachęcenie do wsparcia działań organizacji poprzez przekazanie 1 proc. na pomoc podopiecznym FDN.

Za pomysł kreatywny, w tym przygotowanie spotu i KV oraz realizację kampanii odpowiada agencja McCann & MRM, a za dobór mediów – Media Direction OMD. Spot wyreżyserowała Anna Kazejak. Kampania będzie prowadzona w internecie i kanałach OOH. Spot jest dostępny w wersji 40- i 30-sekundowej, z napisami.