Kraj

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fz1lGOKZdMEU%22%7D
Rusza kampania z okazji 21. urodzin Canal+. Strategię i kreację kampanii we wszystkich mediach przygotowała we współpracy z NC+ agencja 2012. Działania urodzinowe obejmą telewizję, radio i internet, a także media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube). Przygotowane spoty telewizyjne 30- i 15-sekundowe ukażą się m.in. w kanałach TVP, TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Biznes i Świat, TVN Meteo, Discovery, Discovery Science, Discovery Life, MTV Polska, Fox, TLC, AXN, National Geographic, Viva Polska oraz w kanałach własnych platformy NC+. Spoty radiowe będą nadawane w Radio Zet, RMF, RMF Maxxx, RMF Classic i stacjach regionalnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.