Kraj

Lubię To - Linked by Isobar autorem nowej kampanii marki Groprinosin

Kolejna realizacja agencji z grupy Dentsu Aegis Network dla tego brandu.

Lubię To - Linked by Isobar autorem nowej kampanii marki Groprinosin
“Wszyscy do dzieła!” to hasło nowej kampanii marki Groprinosin (Gedeon Richter), realizowanej po raz kolejny przez LubięTo – Linked by Isobar. W ramach działań promocyjnych agencja przygotowała landing page będący częścią strony www.groprinosin.pl, na którym użytkownicy znajdą inspiracje do wykonania zarówno prostych, jak i bardziej złożonych aranżacji DIY (do it yourself). Za pośrednictwem strony użytkownicy mogą także przesyłać zdjęcia własnych aranżacji, a tym samym wziąć udział w konkursie, który potrwa do 28 marca.

Akcję wspiera kampania display oraz pre-rolle. Jako element akcji został także uruchomiony kanał marki w serwisie YouTube. 

To kolejna kampania Lubię To – Linked by Isobar dla marki Groprinosin. W styczniu br. agencja  przygotowała wielokanałową kampanię dla tego brandu.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy One House.