Zagranica

Sprzedaż "The New Day" rozczarowuje

Wydawca jednak podniesie cenę gazety do 50 pensów.

Jak już informowaliśmy w serwisie MMP24 z 29 lutego, brytyjski wydawca Trinity Mirror wprowadził na rynek nowy dziennik “The New Day” i wsparł go kampanią. Jak się okazało, sprzedaż dziennika jest jednak znacznie niższa od przewidywanej – spadła do poniżej 100 tys. egzemplarzy. Dlatego wydawca zamierza podnieść cenę gazety do 50 pensów po dwutygodniowym okresie próbnym.
W pierwszym tygodniu nowa gazeta sprzedawała się w Wielkiej Brytanii w liczbie średnio 150 tys. egzemplarzy. Żeby zacząć na siebie pracować, powinna sprzedawać się w nakładzie 200 tys. egzemplarzy dziennie.
Wydawca rozważa rozszerzenie dystrybucji gazety o podmioty inne niż punkty sprzedaży detalicznej. Rozważa również poszerzenie zawartości gazety, bo dziennik do tej pory oferuje zaledwie 8 stron reklam. Dziennik zatrudnia 25 osób. 

(Campaign)