Kraj

Morliny wprowadzają nowy produkt i zapowiadają intensywne działania reklamowe w 2005 roku

Morliny SA prowadzą działania marketing services związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek - parówek Morlinki o smaku indyka. Za...

Morliny SA prowadzą działania marketing services związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek – parówek Morlinki o smaku indyka. Za obsługę ich budżetu odpowiada firma BTL Great Open House. Akcja realizowana jest pod hasłem “Rosnę w siłę” i potrwa do połowy listopada br. w wybranych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. Termin zakończenia nie został podany. Jest to kolejna akcja Great Open House dla firmy Morliny realizowana w ramach rocznego kontraktu na obsługę BTL. “Rosnę w siłę” to akcja degustacyjna i animacyjna. Głównym celem akcji jest wypromowanie nowego smaku Morlinek, zapoznanie klientów z nowymi opakowaniami i wygenerowanie wysokiej sprzedaży pozostałych produktów z asortymentu Morlinek. We wrześniu 2004 br. zmieniona została szata graficzna opakowań Morlinek, na których pojawiła się postać Maks Morlinek. Postać Maksa towarzyszy firmie we wszystkich akcjach i materiałach POS przygotowywanych dla tej kategorii produktów. Mechanika akcji “Rosnę w siłę” została przygotowana wspólnie przez dział trade marketingu firmy Morliny i Great Open House. Jest to ostatnia akcja degustacyjna realizowana przez firmę Morliny w bieżącym roku. Według zapowiedzi Małgorzaty Fuszpaniak, starszego specjalisty ds. marketingu w firmie Morliny, akcja “Rosnę w siłę” to zapowiedź przyszłorocznych działań, które są planowane dla marki Morlinki. – Zależy nam na tym, aby poprzez realizowane akcje umocnić wiodącą pozycję marki Morlinki w tym segmencie rynku – mówi Fuszpaniak. – W przyszłym roku planujemy szeroko zakrojone działania promocyjne dla Morlinek. W tej chwili nie mogę zdradzić jeszcze ich szczegółów – dodaje. (AMS)