Kraj

PTC rusza z krótką kampanią "halloweenową" subbrandu Heyah

W ramach wsparcia marki Heyah należącej do portfolio Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), rozpoczęto wczoraj emisję spotu przygotowanego specjalnie na okres...

W ramach wsparcia marki Heyah należącej do portfolio Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), rozpoczęto wczoraj emisję spotu przygotowanego specjalnie na okres Wszystkich Świętych. Hasło przewodnie spotu utrzymanego w konwencji horroru brzmi: “Bez Heyah byłoby strasznie”. Spot emitowany będzie przez kilka dni w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie oraz w kanałach niszowych: młodzieżowo-muzycznych i filmowych. Jak zapowiada Agata Borowska, rzecznik prasowy Heyah, spot halloweenowy zostanie następnie wykorzystany jako baza do filmu reklamowego w ramach trwającej obecnie uruchomionej kilka dni temu kampanii wizerunkowej Heyah – fragment tego spotu będzie elementem filmu z serii podkreślającej pojedynczo główne benefity, jakie oferuje marka Heyah (proste zasady, brak ukrytych opłat, niskie ceny etc.). Kreację dla Heyah przygotowuje agencja G7, media kupuje Optimum Media OMD. (MG)