Kraj

Allianz reklamuje się hasłem: "Z tobą od A do Z"

Wizerunkowy projekt dla ubezpieczyciela przygotowały: Ogilvy & Mather, MediaCom i Sales & More.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2xCVavShcrY%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDu6H5iMcNkg%22%7D
Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem “Z tobą od A do Z”. Kampania stanowi kontynuację aktywności, promocji ubezpieczeń motoryzacyjnych, rozszerzając komunikację o pozostałe typy ubezpieczeń oferowanych przez Allianz. Działania obejmują emisję spotów reklamowych w TV, reklamy w internecie, specjalny landing page, filmiki w Facebooku.

Kreację przygotowała agencja Ogilvy & Mather, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych (ATL) zajął się dom mediowy MediaCom, a za zakup mediów internetowych odpowiadała agencja Sales & More.