Kraj

Hochland z kolejną kampanią

Firma podkreśla wysoką jakość składników i brak konserwantów.

Hochland z kolejną kampanią
Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem “Doskonałe składniki, bez konserwantów”. To druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku.
Ogólnopolska kampania realizowana będzie do końca kwietnia br. i obejmie TV, kino, internet, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Jak zapewnia producent, plastry topione Hochland zyskały nową recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników.
Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych podczas godzin największej oglądalności. Ponownie konsumenci będą mogli zobaczyć dwie wersje reklamy – jedną z dziećmi skierowaną do rodzin, a drugą z parą młodych sąsiadów skierowaną do młodszej grupy konsumentów. W czasie trwania kampanii reklama dotrze do ponad 5 milionów osób z grupy docelowej.
Reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Spoty reklamowe mają dotrzeć do prawie 3 milionów widzów i będą emitowane na 660 ekranach kinowych dwóch największych sieci Multikino i Cinema City – zapewnia Hochland.
Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360 stopni, w kilku mediach równolegle, także w internecie, w największych portalach i prasie. Już wkrótce wystartuje kampania w najpopularniejszych portalach, serwisach społecznościowych, a także serwisach VoD i stronach mobilnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.