Discovery Communications stworzyło nowy międzynarodowy dział sprzedaży reklamy. Projekt One Discovery World ma obejmować sprzedaż pełnej oferty kanałów telewizyjnych i produktów cyfrowych.
Rok po przejęciu Eurosportu i po zabezpieczeniu praw do transmisji na wyłączność igrzysk olimpijskich na 50 rynkach Europy Discovery zaprezentowało nowe podejście do swojej międzynarodowej działalności handlowej. Nowa jednostka handlowa będzie nadzorowana przez Jonathana Daviesa pracującego w londyńskim oddziale koncernu.
One Discovery World ma oferować kreatywne i strategiczne podejście do całego portfolio Discovery Communications, czyli takich marek jak Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Science, Turbo i sieci Eurosport na 220 rynkach.
Do zespołu dołącza Viviane Paxinos, pracująca dotychczas w AETN International, a teraz obejmująca stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży reklam. Sylvain Roger przechodzi z CNN i będzie odpowiadać za rynki Europy Południowej oraz Szwajcarię.
W związku z tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi nowy dział reklamowy Discovery chce swoim klientom zaproponować wiele autorskich rozwiązań kreatywnych i strategicznych.
(M&M Global)