Zagranica

Discovery Communications tworzy międzynarodowy dział sprzedaży reklam

Pierwszym większym sprawdzianem nowej polityki reklamowej mają być tegoroczne igrzyska olimpijskie.

Discovery Communications stworzyło nowy międzynarodowy dział sprzedaży reklamy. Projekt One Discovery World ma obejmować sprzedaż pełnej oferty kanałów telewizyjnych i produktów cyfrowych.
Rok po przejęciu Eurosportu i po zabezpieczeniu praw do transmisji na wyłączność igrzysk olimpijskich na 50 rynkach Europy Discovery zaprezentowało nowe podejście do swojej międzynarodowej działalności handlowej. Nowa jednostka handlowa będzie nadzorowana przez Jonathana Daviesa pracującego w londyńskim oddziale koncernu.

One Discovery World ma oferować kreatywne i strategiczne podejście do całego portfolio Discovery Communications, czyli takich marek jak Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Science, Turbo i sieci Eurosport na 220 rynkach.

Do zespołu dołącza Viviane Paxinos, pracująca dotychczas w AETN International, a teraz obejmująca stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży reklam. Sylvain Roger przechodzi z CNN i będzie odpowiadać za rynki Europy Południowej oraz Szwajcarię.

W związku z tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi nowy dział reklamowy Discovery chce swoim klientom zaproponować wiele autorskich rozwiązań kreatywnych i strategicznych.

 (M&M Global)