Zagranica

Producent Mentosów szuka domu mediowego

Firma Perfetti Van Melle - właściciel m.in. brandu Mentos - na Wyspach ogłosiła przetarg na zakup i planowanie mediów.

Mentos oraz inne marki z portfolio Perfetti Van Melle będą na Wyspach przedmiotem przetargu na zakup i planowanie mediów. Obecnie pieczę nad tym budżetem firmy sprawuje AMS. Perfetti ma w portfolio takie marki cukierków i gum do żucia, jak: Fruittella, Smint, Chupa Chups i Alpenliebe.
W listopadzie ubiegłego roku Bartle Bogle Hegarty stworzyła kampanię online “Mentos mentors”, której celem było zachęcanie ludzi do rozmowy z nieznajomymi. Inicjatorami tych rozmów były pięcioletnie dzieci i kierowały rozmowę na “dorosłe” tematy.
W 2014 r. głośno było o kampanii dla marki Fruitella autorstwa agencji Walker – główna bohaterka, babcia, ogłaszała, że chce być w ciąży.
Perfetti Van Melle odnotowała globalną sprzedaż netto w wysokości 2,4 mld euro w roku 2014. Firma ma 32 zakłady produkcyjne na całym świecie i zatrudnia 18 700 pracowników.
Jest trzecim pod względem wielkości zakładem produkującym słodycze na świecie, po Mondelez International i Marsie.

(Campaign)