Kraj

Nutricia Polska wprowadza nową linię produktów Skarby z ogrodu

Nutricia Polska, producent żywności dla dzieci, wprowadził na rynek nową serię produktów BoboVita - Skarby z ogrodu. Są to musy...

Nutricia Polska, producent żywności dla dzieci, wprowadził na rynek nową serię produktów BoboVita – Skarby z ogrodu. Są to musy owocowe przeznaczone dla niemowląt. Nowe produkty zostaną wsparte kampanią reklamową ATL-ową i BTL-ową oraz działaniami public relations. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja Arip. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Macroscope OMD. Za akcje PR odpowiada firma public relations Alert Media Communications. W połowie listopada br. rozpocznie się promocja w punktach sprzedaży, głównie w super- i hipermarketach. Kilka tygodni później ruszy kampania prasowa w tytułach dla rodziców, m.in. “Mamo, to ja”, “Dziecko”. Długość trwania kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. Obecnie w sprzedaży dostępne są cztery rodzaje Skarbów z ogrodu, m.in.: z jabłek i bananów oraz z jabłek i gruszek. Sugerowana cena produktów wynosi ponad 7 zł. (JD)