Kraj

Maxime Tallet dyrektorem kreatywnym w MakoLab

Założyciel i wieloletni szef francuskiej agencji kreatywnej Polette dołączył do polskiej agencji marketingowej.

Maxime Tallet, założyciel i wieloletni szef francuskiej agencji kreatywnej Polette, dołączył do zespołu agencji MakoLab, w której obejmie nowo powstałe stanowisko global creative development directora. Tallet ma w portfolio projekty dla takich marek, jak m.in. Dior, Axa i LeCab. Jego nominacja związana jest z planami rozwoju spółki, zakładającymi zwiększenie zaangażowania w projekty kreatywne z obszaru komunikacji interaktywnej i e-marketingu.
Maxime Tallet to absolwent ekonomii na Sorbonie i projektowania graficznego na ESAG Penninghen. Przez ostatnie siedem lat kierował paryską agencją interaktywną Pollete. Wcześniej zdobywał doświadczenia w Horyzon Media. Pracował w agencjach reklamowych we Francji, w Belgii, Hiszpanii, USA, Meksyku i Kanadzie.  

MakoLab to agencja technologiczno-marketingowa, której ponad 80 proc. przychodów pochodzi z eksportu. Ma biura w Paryżu, Londynie i na Florydzie. Do jej klientów należą m.in. grupa Renault-Nissan, Toyota Motor Europe, Apsys, Gjensidige, mBank, Atlas i dr Irena Eris.