Zagranica

Dostojewski inspiruje Nivea

Wystartowała kampania kremu dla mężczyzn.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDw6wHOlRP3M%22%7D
Na Wyspach wystartowała kampania wspierająca produkt Nivea Men. 100-sekundowe spoty oparte są na koncepcji opowiadania historii. Główny bohater ma  sobowtóra. Jest od niego piękniejszy, szybszy, bogatszy, cieszy się większym powodzeniem i przyciąga spojrzenia. Sobowtór znika dopiero, kiedy dzieli się z bohaterem opakowaniem kremu dla mężczyzn. Koncept opiera się na pomyśle zaczerpniętym z powieści Dostojewskiego o istnieniu Doppelgangera. Jak zapewnia dział marketingu firmy, kampania jest adresowana do mężczyzn w przedziale wiekowym 18-30 lat. Kampania będzie miała większość odsłon w internecie i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Stack. 

(Marketing Magazine)