Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę mobilnego internetu w technologii LTE.
Operator nazywa go “domowym internetem” – jest to usługa dostępu do sieci internetowej drogą radiową (tak jak w sieciach komórkowych) realizowana w technologii LTE, umożliwiającej szybki transfer danych, dodatkowo dzięki wprowadzonym niedawno specjalnie zaprojektowanym zestawom ODI-IDU (składającym się m.in. z anteny zewnętrznej) operator oferuje lepszy zasięg np. w terenach słabiej zaludnionych, gdzie operatorom kablowym nie opłaca się inwestować.
Kampania telewizyjna będzie realizowana na głównej antenie Polsatu i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a wspierana działania lokalnymi oraz w punktach sprzedaży.
Kreację reklam przygotowała agencja Grey, spoty z udziałem Krzysztofa Ibisza, prezentera od kilkunastu lat związanego z Polsatem, wyreżyserował Mariusz Palej. Wyprodukowało je studio TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiadało studio Televisor. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.
Agencja Grey odpowiada także za kampanie programu SmartDom, wspólnej oferty Cyfrowego Polsatu i należącego do niego Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka (nadal będą go reklamować).