Kraj

Krzysztof Ibisz twarzą Cyfrowego Polsatu

Prezenter reklamuje ofertę "internetu domowego" LTE.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV-P0vNm8O50%22%7D

Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę mobilnego internetu w technologii LTE.

Operator nazywa go “domowym internetem” – jest to usługa dostępu do sieci internetowej drogą radiową (tak jak w sieciach komórkowych) realizowana w technologii LTE, umożliwiającej szybki transfer danych, dodatkowo dzięki wprowadzonym niedawno specjalnie zaprojektowanym zestawom ODI-IDU (składającym się m.in. z anteny zewnętrznej) operator oferuje lepszy zasięg np. w terenach słabiej zaludnionych, gdzie operatorom kablowym nie opłaca się inwestować.

Kampania telewizyjna będzie realizowana na głównej antenie Polsatu i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a wspierana działania lokalnymi oraz w punktach sprzedaży.

Kreację reklam przygotowała agencja Grey, spoty z udziałem Krzysztofa Ibisza, prezentera od kilkunastu lat związanego z Polsatem, wyreżyserował Mariusz Palej. Wyprodukowało je studio TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiadało studio Televisor. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.

Agencja Grey odpowiada także za kampanie programu SmartDom, wspólnej oferty Cyfrowego Polsatu i należącego do niego Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka (nadal będą go reklamować).