Kraj

Ad Fabrika FCB przygotowała kampanię billboardową dla CH Galeria Ursynów

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała projekt reklamowy dla nowo otwartego warszawskiego domu handlowego Galeria Ursynów. Jest to średniej wielkości...

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała projekt reklamowy dla nowo otwartego warszawskiego domu handlowego Galeria Ursynów. Jest to średniej wielkości centrum handlowe położone na Kabatach, gdzie docelowo planowane jest otwarcie 110 sklepów. Przekaz reklamowy komunikuje, że w Galerii Ursynów można robić zakupy, nie tracąc dużo czasu, jednocześnie mając duży wybór produktów i usług. Hasło “Szybkie zakupy” jest głównym motywem reklamowym. W kreacji wykorzystano znany symbol strzałek “szybkiego przewijania”, który jest wykorzystywany w magnetofonach. Strzałki tworzą dwie odpowiednio ułożone papierowe torby na zakupy. Grupą docelową kampanii reklamowej są mieszkańcy Kabat, Ursynowa i okolic. Plakaty pojawią się na nośnikach firmy Stroer, przy głównych ulicach w okolicach Ursynowa, Kabat, Sadyby i Mokotowa, a także w pobliżu innych centrów handlowych oraz na stacjach metra. Działania reklamowe rozpoczną się na początku listopada br. (JP)