Kraj

Media Rail wyda na inwestycje prawie 3 mln zł

Ogólna kwota inwestycji firmy reklamy zewnętrznej Media Rail w br. ma się zamknąć w granicach 2,5 - 2,7 mln zł....

Ogólna kwota inwestycji firmy reklamy zewnętrznej Media Rail w br. ma się zamknąć w granicach 2,5 – 2,7 mln zł. Plany firmy dotyczą zarówno dworców kolejowych położonych w 10 największych miastach Polski, jak i kilkunastu obiektach, położonych w mniejszych miejscowościach. W sumie, do końca 2000 r., nośniki firmy mają się znaleźć w 20 – 25 ośrodkach miejskich. Oferta Media Rail ma wówczas liczyć ok. 400 powierzchni na freeboardach, 300 na clp, a liczba konstrukcji megasize ma zostać podwojona (z 13 do ok. 30). Obecnie sieci nośników Media Rail liczą 270 powierzchni ekspozycyjnych o formacie 4 m x 3 m i 5,04 m x 2,38 m (170 freeboardów i 100 billboardów), 50 nośników typu clp oraz łącznie ok. 800 mkw. powierzchni reklamowej na ekskluzywnych konstrukcjach megasize. Miesięczny koszt wynajmu freeboardu kolejowego wynosi 430 USD, clp – 210 USD, zaś 1 mkw. na nośniku megasize od 80 do 100 USD. Firma Media Rail jest wspólnym przedsięwzięciem dwóch firm tego medium: Grupy Outdoor i Plakandy Int. (JP)