Zagranica

Morrisons wprowadza emocje do kuchni

Na Wyspach wystartowała nowa kampania kładąca nacisk na emocje i rodzinę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnm-P8Hy4pj4%22%7D
Na Wyspach sieć supermarketów Morrisons wystartowała z kampanią, której oś stanowią dwa spoty kładące nacisk na emocję i treści rodzinne. To pierwsza odsłona kampanii po wygranym przetargu kreatywnym przez Publicis London.
Wcześniej za budżet kreatywny sieci odpowiadała agencja MullenLowe London. W pierwszym spocie widzimy, jak ojciec przygotowuje dzieciom śniadanie. Może dziwić to, że gotuje warzywa i przygotowuje rybę. Okazuje się, że w ten sposób dzieli się obowiązkami z żoną, która pracuje na nocną zmianę.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyTljcIzhd30%22%7D
W drugiej reklamie ojciec jest unieruchomiony w salonie, bo ma noge w gipsie. Przychodzi do niego kilkuletnia dziewczynka z pączkiem. infpormuje tatę, że mama kazała się jej podzielić ostatbni pączkiem. Dziewczynka połowę pączka zjada, a drugą połowę zostawia dla pluszowego misia.

Za reżyserię spotów odpowiadają James White i Henry Finnegann z Publicis London. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.

(Campaign)