M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Czesław Mozil reklamuje Prince Polo

Katarzyna Woźniak | 30 marca 2016, 06:00

Startuje kampania wafelków z portfolio Mondelez Polska.

Wystartowała kampania reklamowa marki wafelków Prince Polo z portfolio Mondelez Polska. Działania realizowane pod hasłem "Prince Polo Autentyk" mają przekonywać do odwagi bycia sobą. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy, który od 28 marca można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czesław Mozil w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka Elvisa Presleya, Audrey Hepburn, Fridę Kahlo, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. Wszyscy przyglądają mu się z zaciekawieniem, stwierdzając, że świetnie wcielił się w postać znanego muzyka. Jednak on zdecydowanie wyprowadza wszystkich z błędu – mówiąc, że jest po prostu sobą – Czesławem Mozilem.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Brain. Aktywację konsumencką realizuje agencja IQ Marketing. Zakupem mediów zajął się Carat Polska. Za działania w social media odpowiada agencja SMG Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,