M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamil Krzywański nowym rzecznikiem polskiego Sony

Maciej Burlikowski | 30 marca 2016, 06:00

Piotr Papaj awansuje i przenosi się do europejskiej centrali koncernu w Wielkiej Brytanii.

Kamil Krzywański będzie nowym PR campaign managerem i rzecznikiem prasowym polskiego oddziału Sony. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie wszystkich działań public relations dla produktów z kategorii telewizorów, fotografii cyfrowej i sprzętu audio.

Piotr Papaj, który do tej pory pełnił tę funkcję, dołączy do zespołu corporate communications Europe w centrali Sony w Wielkiej Brytanii. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją PR kategorii telewizorów w Europie oraz prowadzenie projektów komunikacyjnych łączących wszystkie kategorie produktowe elektroniki użytkowej.

Kamil Krzywański przez ostatnich pięć lat pracował w agencji Grayling Poland, w której był odpowiedzialny między innymi za współpracę z Sony. Prowadził również projekty komunikacyjne dla takich marek, jak: YouTube, Google, SanDisk, Jung, Electronic Arts, Fox International Channels, EasyJet czy Żywiec Zdrój. Wcześniej był związany między innymi z telewizją Polsat News.

Agencja Grayling Poland będzie w dalszym ciągu prowadziła kompleksową obsługę biura prasowego polskiego oddziału Sony i dodatkowych projektów komunikacyjnych dla marek z portfolio tej firmy. Za działania ze strony agencji będzie odpowiedzialny zespół konsumencki pod kierownictwem Iry Czerniawskiej.

Bez zmian pozostanie również struktura osób odpowiedzialnych za komunikację innych marek Sony Corporation w Polsce. Za działania PR Sony Computer Entertainment i marki PlayStation odpowiada Monika Paplińska, biuro prasowe Sony Mobile Communications i marki Xperia (smartfony, tablety, wearables) prowadzi zaś agencja Kod ID.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,