M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Niekończąca się historia" dla Spotify

( red. ) | 30 marca 2016, 06:00

Startuje kampania dla serwisu streamingu muzycznego autorstwa W+K.

W USA wystartowała kampania dla serwisu muzycznego Spotify autorstwa Wieden + Kennedy. W jednym ze spotów agencja reaktywuje znaną scenę z filmu "Niekończąca się historia" - lot na psie Falkorze, który dziwi się, że przez tyle lat od premiery najbardziej znana piosenka z filmu wciąż jest jedną z najczęściej odtwarzanych i słuchanych na świecie.

W tym spocie wystąpił również aktor odtwarzający rolę Altreyu - oglądany teraz na ekranie po ponad 30 latach od premiery. W drugim spocie wykorzystano utwór "My house" zespołu Flo Rida, który przedstawia dwoje ludzi przeprowadzających się. W trzecim spocie bohaterkami są zakonnice, które przystrajają kościół, a kołyszą się w rytmie rockowej piosenki, podobno lubianej przez papieża Franciszka. Kampania ma odsłony w internecie, kinach, a także na outdoorze. Specjalnym wydarzeniem kampanii będzie odsłonięcie muralu w północnej części Brooklynu - Williamsburgu. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: