Przetargi

HyperCrew obsłuży Zelmera

Agencja wygrała przetarg na budżet działań socialmediowych.

HyperCrew obsłuży Zelmera
Agencja HyperCrew wygrała przetarg na budżet działań socialmediowych marki Zelmer i zajmie się komunikacją tego brandu w Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych.
Umowa obowiązywać będzie do końca br. Jednym z pierwszych działań agencji było przygotowanie teaserów związanych z nową kampanią marki Zelmer (były to m.in. artykuły w serwisie Naszdziennik.pl) oraz zintegrowanie w jeden centralny fanpage trzech działających dotychczas w Facebooku profili Zelmera (zaDOMowieni, EcoGotowanie i Gładki Przejazd). W ten sposób w jednym miejscu wszystkie idee komunikacyjne marki zostały zebrane pod jednym, obowiązującym od początku marca hasłem komunikacyjnym Zelmera: “Chcieć to móc”.
Wraz z początkiem marca marka Zelmer rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową “Zelmer. Chcieć to móc”, w której przekonuje konsumentów do realizacji własnych potrzeb. Aktywności skupiają się wokół odkurzaczy i sprzętów kuchennych.
Nowa strategia komunikacji ukierunkowana jest na konsumentów, którzy dobrze znają produkty marki Zelmer, a także na osoby młode pomiędzy 25. a 35. rokiem życia, które chcą wyposażyć swoje mieszkania.
Prowadzone przez agencję HyperCrew kompleksowe działania socialmediowe obejmą w najbliższym czasie również komunikację w kanałach innych niż Facebook.