Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy wizerunek marki Lajkonik – marki słonych przekąsek. Za strategię, rebranding oraz koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Opus B.
W 2015 roku Lajkonik – marka z wieloletnią tradycją, lider w kategorii Słonego Pieczywa wg Nielsen przeszła rebranding (dane za: Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże, Średnie i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, sprzedaż wartościowa w PLN w okresie I-XII 2015 w segmencie paluszków, precelków i krakersów w kategorii słonych przekąsek (wg klasyfikacji własnej klienta). Po nowym logo i opakowaniach, opracowanych przez zespół Opus B Brand Design, marka zdecydowała się na odświeżenie komunikacji i świata marki. Opracowana przez agencję platforma “Dobrze się spotkać” ma znaleźć swój wyraz w idei kreatywnej “973 powody do spotkań”, a te z kolei zostały wykorzystane we wszystkich punktach styku z konsumentem: od opakowań i półki, przez media społecznościowe, aż po spoty TV. Nowa kampania TV, oprócz komunikacji nowego pozycjonowania, promuje także nowość produktową w portfolio Lajkonika – Chrupiące Kulki. 30-sekundowy spot, ze skrótem do 15 sekund będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat). Za kreację oraz nadzór nad realizacją reklamy odpowiada agencja Opus B. Produkcję spotu powierzono FeelMovie, a postprodukcję spotu zrealizowało studio Mojotribe. Za zakup mediów odpowiada Starcom MediaVest.