Kraj

Lajkonik startuje z kampanią multibrandową

Startuje kampania wizerunkowa autorstwa Opus B.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D160722666%22%7D
Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy wizerunek marki Lajkonik – marki słonych przekąsek. Za strategię, rebranding oraz koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Opus B.

W 2015 roku Lajkonik – marka z wieloletnią tradycją, lider w kategorii Słonego Pieczywa wg Nielsen przeszła rebranding (dane za: Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże,  Średnie i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, sprzedaż wartościowa w PLN w okresie I-XII 2015 w segmencie paluszków, precelków i krakersów  w kategorii słonych przekąsek (wg klasyfikacji własnej klienta). Po nowym logo i opakowaniach, opracowanych przez zespół Opus B Brand Design, marka zdecydowała się na odświeżenie komunikacji i świata marki. Opracowana przez agencję platforma “Dobrze się spotkać” ma znaleźć swój wyraz w idei kreatywnej “973 powody do spotkań”, a te z kolei zostały wykorzystane we wszystkich punktach styku z konsumentem: od opakowań i półki, przez media społecznościowe, aż po spoty TV. Nowa kampania TV, oprócz komunikacji nowego pozycjonowania, promuje także nowość produktową w portfolio Lajkonika – Chrupiące Kulki. 30-sekundowy spot, ze skrótem do 15 sekund będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat). Za kreację oraz nadzór nad realizacją reklamy odpowiada agencja Opus B. Produkcję spotu powierzono  FeelMovie, a postprodukcję spotu zrealizowało studio Mojotribe. Za zakup mediów odpowiada Starcom MediaVest.