Kraj

Monika Talaga-Piotrowska nową szefową marketingu Eurobanku

Wcześniej pracowała w marketingu BZ WBK, Kredyt Banku i Warty.

Monika Talaga-Piotrowska została nową dyrektor marketingu Eurobanku. Przypomnijmy, że Agnieszka Szarek, która od 2009 r. była dyrektor marketingu Eurobanku, w listopadzie ub.r. rozstała się z firmą.

Monika Talaga-Piotrowska przez ostatnich pięć lat (od 2011 r.) pracowała w Banku Zachodnim WBK, ostatnio na stanowisku menedżera ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej (od 2003 r.) związana była ze spółkami należącymi do belgijskiej grupy KBC – w latach 2003-2010 pracowała w marketingu Kredyt Banku, przejętego przez BZ WBK, a w latach 2007-2009 także w marketingu firmy ubezpieczeniowej Warta (sprzedanej w 2012 r. przez Belgów niemiecko-japońskiemu konsorcjum Talax – Meiji Yasuda). Karierę zawodową rozpoczynała w 2001 r. w holenderskiej grupie ING.

Eurobank został założony w 2003 r. przez Mariusza Łukasiewicza (zmarłego w 2004 r.), a w 2005 r. kupiła go francuska grupa finansowa Societe Generale.

Za obsługę kreatywną banku odpowiada agencja reklamowa GPD, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy SMG (Starcom). Od lipca 2012 r. twarzą reklamową banku jest aktor Piotr Adamczyk.