Kraj

"Planeta Warka" w futbolowej odsłonie

Grupa Żywiec funduje dwuosobowy wyjazd VIP na finał UEFA Europa League w Szwajcarii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhajyeLJkqk8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, producent piwa m.in. pod marką Warka, rusza z kolejną odsłoną swojego tegorocznego formatu reklamowego tej marki pt. “Planeta Warka”, tym razem w piłkarskim klimacie. Marketer organizuje internetowy konkurs konsumencki “Warka podaje piłkę”, w którym można wygrać dwuosobowy wyjazd VIP na finał UEFA Europa League w szwajcarskiej Bazylei (o łącznej wartość 18 tys. zł). Należy wejść na stronę www.warka.com.pl i wziąć udział w krótkim teście wiedzy o europejskim futbolu. Odpowiadając poprawnie na pięć pytań, uzyskuje się dostęp do pytania finałowego: „Jeśli miałbyś wskazać najlepszą drużynę w historii europejskiego futbolu, jaka to by była drużyna?”. Wśród tych, którzy najciekawiej odpowiedzą na pytanie finałowe, jury co tydzień wyłoni zwycięzców, w tym osobę, która wygra nagrodę główną. Konkurs będzie trwał do 5 maja br.

Organizację konkursu marketer zlecił agencji The Digitals.

Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja Lvov. Za realizację spotów odpowiada Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje The Digitals, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy SMG (MediaVest).