Kraj

"Newsweek" powalczy o młodszych czytelników na smartfonach

Użytkownicy aplikacji Newsweek wPunkt codziennie rano dostaną 6-10 unikatowych i dostępnych tylko w aplikacji tekstów, przygotowanych przez redakcję tygodnika.

"Newsweek" powalczy o młodszych czytelników na smartfonach
Tygodnik “Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) chce powalczyć o czytelników używających smartfonów. Przygotował aplikację mobilną Newsweek wPunkt (darmowa, do pobrania w AppStore i Google Play).
Jej użytkownicy codziennie rano dostaną 6-10 unikatowych i dostępnych tylko w aplikacji tekstów, przygotowanych przez redakcję tygodnika.

– Jestem przekonany, że użyteczność aplikacji oraz unikatowe treści będą narzędziem do budowania lojalności z marką, a nowy produkt pozwoli dotrzeć z naszą ofertą do młodszego czytelnika – mówi Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką Newsweek Polska.

Będą to informacje z kategorii: Trendy, Polityka, Świat, Nauka, Opinie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Historia i Technologia, wzbogacane wysokiej jakości infografikami, zdjęciami i klipami wideo, opatrzone napisami i komentarzami redakcji. W aplikacji będą oczywiście formaty reklamowe, z naciskiem na reklamę natywną.