Marka Peugeot wystartowała z nowymi działaniami promocyjnymi dla modelu 308 GTi. W celach promocyjnych wykorzystuje zaawansowaną technologię projekcji kinowej. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są spoty w formacie 4DX. Format charakteryzuje się tym, że oddziałuje na percepcję widza zarówno poprzez obraz i dźwięk, jak i poprzez inne efekty specjalne. Jak zapewnia biuro prasowe, podczas emisji spotu widz będzie odczuwał ruchy fotela w taki sposób, jakby siedział w reklamowanym aucie, odczuje również nagłe hamowanie, przyspieszenie czy gwałtowne skręty. Emitowany będzie także zapach palonej gumy. W scenie, w której małpka uderza mężczyznę w twarz, widzowie poczują na policzku mocny powiew wiatru.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Oprócz emisji spotów na ekranach kin kampania prowadzona jest w internecie. W ramach działań digitalowych wykorzystywane są duże, wizerunkowe kreacje w tym materiał wideo, pełnoekranowa reklama mobilna, a także niestandardowa reklama w grach komputerowych, takich jak “Watch Dogs” czy “The Crew”.