Kraj

W kinowym fotelu jak w samochodzie

Startuje kampania Peugeot 308 GTi w formacie 4DX.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI9L1QldATlw%22%7D
Marka Peugeot wystartowała z nowymi działaniami promocyjnymi dla modelu 308 GTi. W celach promocyjnych wykorzystuje zaawansowaną technologię projekcji kinowej. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są spoty w formacie 4DX. Format charakteryzuje się tym, że oddziałuje na percepcję widza zarówno poprzez obraz i dźwięk, jak i poprzez inne efekty specjalne. Jak zapewnia biuro prasowe, podczas emisji spotu widz będzie odczuwał ruchy fotela w taki sposób, jakby siedział w reklamowanym aucie, odczuje również nagłe hamowanie, przyspieszenie czy gwałtowne skręty. Emitowany będzie także zapach palonej gumy. W scenie, w której małpka uderza mężczyznę w twarz, widzowie poczują na policzku mocny powiew wiatru.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
    
Oprócz emisji spotów na ekranach kin kampania prowadzona jest w internecie. W ramach działań digitalowych wykorzystywane są duże, wizerunkowe kreacje w tym materiał wideo, pełnoekranowa reklama mobilna, a także niestandardowa reklama w grach komputerowych, takich jak “Watch Dogs” czy “The Crew”.