M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Wojciechowski w Havas Worldwide Warsaw

Katarzyna Kacprzak | 6 kwietnia 2016, 06:00

Wspólnie z Jakubem Zieleckim pokieruje kreacją agencji.

Tomasz Wojciechowski dołączył do Havas Worldwide Warsaw w roli creative directora. Wspólnie z Jakubem Zieleckim, który obejmuje to samo stanowisko, będzize zarządzał kreacją agencji.

Dla Wojciechowskiego to powrót do Havas Worldwide Warsaw – z agencją był już związany od lipca 2014 do czerwca 2015 r., kiedy pełnił rolę deputy creative directora (wspólnie z Zieleckim) w Havas Worldwide Warsaw, a także zarządzał kreacją H Warsaw.

Przed ponownym dołączeniem do Havas Worldwide Warsaw Tomasz Wojciechowski był związany z MullenLowe Warsaw na stanowisku deputy creative directora. W swojej karierze zawodowej pracował też w kreacji Young & Rubicam (również jako deputy creative director) i G7 jako creative director.

Wojciechowski ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej. Przygotowywał kampanie dla międzynarodowych i lokalnych marek, w tym: Danone, Era/T-Mobile, Heyah, Plus, Nike, Kredyt Bank, Citroën, Warta, Praktiker.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,