Kraj

17 osób dołączyło do UM i jednostek Mediabrands

Sześć osób trafiło do klienckiego działu offline Universal McCann.

Do domu mediowego Universal McCann i specjalistycznych komórek Mediabrands dołączyło w ostatnim czasie 17 osób. Do zespołów klienckich offline na stanowiska senior media plannerów bayerów dołączyli Andrzej Charyta, Beata Leszko i Anna Oździńska. Charyta ostatnio związany był z MEC, Leszko z Burdą, a Oździńska z SMG. Ponadto Anna Treblińska została zatrudniona jako media planner buyer. Junior media plannerami buyerami UM zostali Hanna Jaskułowska (poprzednio Maxus) i Maciej Derlukiewicz (poprzednio SMG).

Do działu digital jako senior digital planner buyer trafił Piotr Ślęzak, który ostatnio pracował w Media Direction OMD. Junior digital plannerem buyerem został Erwin Zaremba, a digital media assistant – Sara Frątczak.

W Reprise Media pracę rozpoczęli Czesław Bojańczyk, senior traffic, Sonia Kostrzewa, graphic designer, i Paweł Sikora, SEO coordinator.

Do Mediabrands Analytics dołączyli: Maciej Nasiński (junior econometric specialist), Katarzyna Siennicka i Katarzyna Olejnik (obie jako junior analysts).

Michalina Pietrzyk przeszła natomiast z Grupy ZPR Media do Mediabrands Studios, gdzie objęła stanowisko senior creative specialist.

Dział social media wzmocniła Ewelina Nowak jako social development manager. Wcześniej związana z SMG.