Zagranica

Millenialsi odnajdują się w krótkim wideo

Najnowsze amerykańskie badania pokazują, że największą siłę perswazji marketer osiągnie 10-sek. komunikatem wideo.

Wyniki najnowszego nowojorskiego badania Multiscreening Video Best Practicest wykazały, że obecnie najbardziej atrakcyjna grupa docelowa – millenialsi – jest najbardziej podatna na komunikaty o długości nieprzekraczającej 10 sekund. Dla starszej widowni najpopularniejsze pozostają komunikaty o długości 30 sekund.
W sumie przebadanych zostało 1800 osób. Badanym prezentowano 10- i 30-sekundowe komunikaty na smartfonach, tabletach i komputerach stacjonarnych.
Najbardziej wrażliwi na reklamę mobilną pozostają millenialsi. Reklamy w tym medium muszą być mocno angażujące, dobrze stargetowane i przyjemne w odbiorze – podkreślają badani. Badanie wykazało również, że format 30-sekundowy najbardziej sprawdza się przy komunikowaniu nowych informacji i bardziej złożonych komunikatów.
Rozmiar ekranu ma również znaczący wpływ na rozumienie komunikatu – lepiej skomplikowany przekaz zamieścić na większym ekranie. 73 proc. badanych stwierdza, że komunikaty o nowościach lepiej przyswaja na większych ekranach w porównaniu z 65 proc. na smartfonach.
Reklamy wideo na tabletach jako atrakcyjne i angażujące oceniają użytkownicy w wieku 35-45 lat. 

(Warc)