Kraj

Bielenda szuka nowej ambasadorki na Instagramie

Marka kosmetyczna Bielenda rozpoczęła z końcem marca b.r. nową akcję marketingową, której głównym elementem jest konkurs na drugą ambasadorkę marki. Działania prowadzone są pod hasłem #AmbasadorkaBielenda.

Nowa akcja marketingowa prowadzona jest w mediach społecznościowych marki Bielenda we współpracy z platformą mediową print&online wydawnictwa Burda Media Polska, wykorzystując przestrzeń mediową Glamour oraz ich profile społecznościowe (Instagram, FB, Snapchat). Zwyciężczyni konkursu #AmbasadorkaBielenda podpisze z firmą Bielenda roczny kontrakt i dołączy do obecnej ambasadorki tej marki Edyty Olszówki – aktorki, z którą marka zaczęła właśnie czwarty rok współpracy. Laureatkę konkursu firma wyłoni w maju b.r. podczas finałowej sesji zdjęciowej, której rezultaty będą publikowane w mediach. Druga ambasadorka będzie między innymi odpowiadać za rozwój kreatywny profili społecznościowych, prowadzonych specjalnie w ramach pełnionej przez siebie roli. Konkurs adresowany jest do młodych kobiet, które interesują się trendami w pielęgnacji, aktywnie korzystają z mediów społecznościowych, a także chcą sprawdzić się w roli kreatorki opinii w dziedzinie pielęgnacji urody. Akcję, wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, realizuje agencja Cappuccino Public Relations.