Przetargi

GSK Pharmaceuticals nie ujawnia jeszcze zwycięzcy przetargu na obsługę leku Ketoprom

GSK Pharmaceuticals zakończył już przetarg na obsługę reklamową nowego preparatu OTC o nazwie Ketoprom. (Preparatu nie ma jeszcze w sprzedaży,...

GSK Pharmaceuticals zakończył już przetarg na obsługę reklamową nowego preparatu OTC o nazwie Ketoprom. (Preparatu nie ma jeszcze w sprzedaży, w dystrybucji pojawi się dopiero w grudniu br.). Zwycięzca przetargu zostanie podany do wiadomości dopiero w przyszłym tygodniu. – Umowa nie została jeszcze podpisana, negocjujemy jej warunki i od zakończenia tych negocjacji zależy termin ostatecznego rozstrzygnięcia – powiedział Krzysztof Wasilewski, dyr. marketingu leków OTC w GSK Pharmaceuticals. Nie wiadomo, ile agencji i jakie zostały do przetargu zaproszone. Nie podano też, jakie jest przeznaczenie nowego leku. Przetarg jest konsekwencją opracowanej przez GSK wspólnie z firmą doradztwa marketingowego Stratosfera nowej strategii pozycjonowania produktów z portfolio firmy. Kampania reklamowa Ketopromu prawdopodobnie rozpocznie się na przełomie roku, ale Wasilewski nie podał konkretnych terminów. (AMS)