Kraj

Piotr Piętka i Monika Bronowska na czele Publicis Media w Polsce

Jednocześnie Nicole Prüsse, dotychczas CEO ZenithOptimedia na Europę Środkową, Północną i Wschodnią, obejmuje stanowisko COO Publicis Media w regionie EMEA.

Piotr Piętka i Monika Bronowska na czele Publicis Media w Polsce
Iain Jacob, CEO Publicis Media na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), ogłosił decyzję dotyczącą powołania kierownictwa Publicis Media w Polsce. Prezesem mianowany został Piotr Piętka (na zdjęciu). Będzie on współpracował z Moniką Bronowską, która obejmuje stanowisko COO Publicis Media na polskim rynku.

Nowe kierownictwo Publicis Media w Polsce będzie nadzorowało wszystkie obszary działalności biznesowej podległych struktur. Będzie odpowiedzialne za rozwój Publicis Media w oparciu o siłę i potencjał czterech marek agencyjnych Grupy: Starcom, Zenith, MediaVest/Starlink oraz Optimedia, a także kluczowych, globalnych kompetencji specjalistycznych wspierających agencje, w tym: analitykę i technologię, zarządzanie danymi, content marketing, negocjacje, marketing efektywnościowy oraz transformację rynkową. – Kształtujemy na nowo model agencji. Współpraca z organizacją potrafiącą szybko i adekwatnie do zmieniających się warunków rozwijać swoje kompetencje decyduje o sukcesie klientów. By móc zagwarantować najwyższą jakość takiej współpracy, tworzymy nową, uproszczoną i dynamiczną formułę działalności – powiedział Iain Jacob.

Piotr Piętka od 2013 r. pełni funkcję prezesa zarządu oraz CEO Starcom Mediavest Group w Polsce (SMG Polska). – Moją rolą jest teraz stworzenie takiego modelu współpracy z naszymi partnerami biznesowymi, który sprawi, że będą oni mogli w jeszcze bardziej skuteczny sposób korzystać z pełnego potencjału, jaki im oferujemy – mówi Piotr Piętka. 

Jednocześnie Nicole Prüsse, dotychczas CEO ZenithOptimedia na Europę Środkową, Północną i Wschodnią, obejmuje stanowisko COO Publicis Media w regionie EMEA. Do zadań Prüsse będzie należało zapewnienie wszystkim rynkom najwyższej jakości kompetencji. Będzie również kluczową osobą zajmującą się integrowaniem agencji Starcom, Zenith, MediaVest/Spark i Optimedia/Blue 449 na rynkach, na których działalność rozpoczęła Publicis One.