Firma Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków wprowadziła na rynek markę leku OTC Dikloziaja, prowadzi działania promocyjne wspierające sprzedaż tego produktu. Kampania reklamowa Dikloziai została przygotowana i przeprowadzona we własnym zakresie. Kampania prasowa obejmuje m.in.: “Shape”, “Samo Zdrowie”, “Forum Farmaceutyczne” oraz konkurs skierowany do aptek. Długość trwania kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. Dikloziaja to lek przeciwbólowy i przeciwzapalny. W swojej ofercie firma ma również takie preparaty jak: krem Clotrimazolum, maść nagietkowa, maść ichtiolowa. Według Joanny Kowalczuk, kierownika działu marketingu Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków, firma zamierza rozszerzać swoją ofertę w zakresie farmaceutyków. Szczegółów jednak nie podała. Ziaja zajmuje się przede wszystkim produkcją i sprzedażą kosmetyków. Według danych MEMRB za 2003 r. udziały marki Ziaja wynoszą 13,5 proc. (ilościowe) i 5,8 proc. (wartościowe). (JD)