Kraj

Ziaja Ltd. wprowadza i promuje lek OTC Dikloziaja

Firma Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków wprowadziła na rynek markę leku OTC Dikloziaja, prowadzi działania promocyjne wspierające sprzedaż tego produktu....

Firma Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków wprowadziła na rynek markę leku OTC Dikloziaja, prowadzi działania promocyjne wspierające sprzedaż tego produktu. Kampania reklamowa Dikloziai została przygotowana i przeprowadzona we własnym zakresie. Kampania prasowa obejmuje m.in.: “Shape”, “Samo Zdrowie”, “Forum Farmaceutyczne” oraz konkurs skierowany do aptek. Długość trwania kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. Dikloziaja to lek przeciwbólowy i przeciwzapalny. W swojej ofercie firma ma również takie preparaty jak: krem Clotrimazolum, maść nagietkowa, maść ichtiolowa. Według Joanny Kowalczuk, kierownika działu marketingu Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków, firma zamierza rozszerzać swoją ofertę w zakresie farmaceutyków. Szczegółów jednak nie podała. Ziaja zajmuje się przede wszystkim produkcją i sprzedażą kosmetyków. Według danych MEMRB za 2003 r. udziały marki Ziaja wynoszą 13,5 proc. (ilościowe) i 5,8 proc. (wartościowe). (JD)