Kraj

Rusza portal o przetargach Pitchpedia.pl

Za projektem stoi tandem Marta Macke, pitch consultant z firmy Shortlist Consulting, i Monika Bis, dyrektor procurementu i administracji Medicover.

Rusza portal o przetargach Pitchpedia.pl. Adresowany jest do działów marketingu, działów procurementu oraz agencji komunikacji marketingowej i domów mediowych.

– Pitchpedia.pl powstała jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, po to, aby informować, pomagać oraz doradzać podczas procesu przetargowego. Pomaga lepiej zrozumieć kluczowe obszary zintegrowanego procesu przetargowego oraz tajniki procesów RFI, RFQ, RFP. Pitchpedia ma na celu pomóc w zrozumieniu i poznaniu metodologii, rodzajów, celów etapów postępowania przetargowego zarówno po stronie klienta, jak i agencji – mówi mówi Marta Macke, pitch consultant Shortlist Consulting i współtwórczyni narzędzia.
– Klientom trudno jest śledzić wszystkie zmiany zachodzące na szybko zmieniającym się rynku komunikacji marketingowej. Agencje często pozycjonują się jako specjaliści od wszystkiego lub wielu kompetencji. Wyszukiwarka Pitchpedii pomoże w selekcjonowaniu podmiotów wyspecjalizowanych w interesujących nas usługach – dodaje Monika Bis, dyrektor procurementu i administracji Medicover, współtwórczyni projektu. 

Partnerem technologicznym przedsięwzięcia jest ContentM Group.