Kraj

Bartosz Sikora digital business development directorem Havas Media Group

Na tym stanowisku zastępuje Roberta Bernaciaka i wchodzi do board of directors.

Bartosz Sikora digital business development directorem Havas Media Group
Bartosz Sikora obejmie od 1 lipca br. stanowisko digital business development directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka. Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku director Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących trendy i kanały komunikacji digitalowej. Wcześniej, w ramach działu Client Leadership, zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz doradztwem strategicznym. Podczas pracy w Mindshare Poland pracował m.in. dla takich marek, jak: Ford, Heinz, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups), Volvo czy Castrol.

Wcześniej związany był z domem mediowym OMD oraz agencją ARBOmedia.

W Havas Media Group do jego obowiązków będą należały działania z zakresu new business, strategii i rozwoju digital oraz edukacja klientów na polu nowych rozwiązań i technologii mediowych. Sikora zastąpi także Roberta Bernaciaka w zespole board of directors.