Kraj

Peppermint dla Kupca

Agencja startuje z wiosenną komunikacją dla marki żywności funkcjonalnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhgWNX4wKnnQ%22%7D
Wystartowała kampania autorstwa agencji Peppermint dla marki Kupiec. Działania realizowane są pod hasłem “Zdrowa inspiracja na co dzień”. Działania dotyczą promocji wafli ryżowych. Agencja Peppermint odpowiada za obsługę reklamową 360 i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową.
Agencja Peppermint opracowała całościową strategię pozycjonowania produktu i kompleksową kreację. Stworzyła też landing page “Zdrowa Inspiracja” w całości poświęcony waflom, na którym umieszczone są przepisy na zdrowe i smaczne przekąski.
Współpraca między firmą Kupiec i agencją Peppermint rozpoczęła się w styczniu br. po wygranym przetargu, w którym starowały trzy agencje.
W kampanii wykorzystano telewizję, prasę, outdoor oraz internet. Za kompletną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do końca br.