Kraj

Nestle reklamuje nowe warianty Princessy Gold

Nestle rozpoczyna kampanię reklamową wafelków Princessa Gold. Pomysły kreatywne do kampanii przygotowała i zrealizowała agencja Lowe GGK. Reklama przedstawia trzy...

Nestle rozpoczyna kampanię reklamową wafelków Princessa Gold. Pomysły kreatywne do kampanii przygotowała i zrealizowała agencja Lowe GGK. Reklama przedstawia trzy nowe warianty Princessy Gold: czekoladowy (“Czekoladowa rozkosz”), kokosowo-migdałowy (“Kokosowo-migdałowe zapomnienie”) i orzechowy (“Arachidowa fascynacja”). Charakterystycznym motywem kampanii reklamy zewnętrznej oraz prasowej są modelki, które kojarzą się nie tylko z trzema rodzajami produktu, ale stanowią również uosobienie supergwiazd Hollywood. Kampania ma zasięg ogólnopolski. Wykorzystano w niej tablice outdoorowe i magazyny kobiece. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Ponadto w listopadzie w telewizji (Polsat, TVP i TVN) będzie emitowany spot reklamowy Princessa “Nightclub”, zrealizowany w marcu br., wzbogacony o 8-sekundowy komunikat podkreślający bogactwo smaków różnych wariantów Princessy Gold. Spot będzie także emitowany w kinach przez blisko 2 miesiące. (AMS)