Zagranica

Sky zarabia na reklamach coraz więcej

Zysk operacyjny w ciągu dziewięciu miesięcy do marca wzrósł o 11,6 proc., a przychody w reklam wzrosły o 7 proc.

Sky poinformowało, że jego zysk operacyjny wzrósł o 11,6 proc. w ciągu dziewięciu miesięcy do końca marca 2016 r. do 1,4 mld funtów w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzedzającym. Przychody z reklam wzrosły o 7 proc.
Przychody grupy z części płatnej wzrosły o 4,8 proc. w skali rok do roku do 8,72 mld funtów. W Wielkiej Brytanii i Irlandii zanotowano wzrost przychodów o 5,7 proc. do 5,16 mld funtów.
Firma działa również w Niemczech, we Włoszech i w Austrii. Na tych rynkach w lutym uruchomiła dodatkowo serwis internetowy i poszerzyła swoje możliwości w kanałach satelitarnych.
Od stycznia do marca Sky zyskało 177 tys. nowych abonentów w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

(Campaign)