Kraj

Plus zadowolony z Plusha

W ciągu 1,5 roku z marki skorzystało 1,1 mln użytkowników. Operator jeszcze uatrakcyjnia ofertę.

Plus jest zadowolony ze swojej drugiej marki i ani myśli jej zamykać.
Polkomtel, operator sieci Plus, uatrakcyjnia ofertę swojej drugiej marki, skierowanej do młodych, czyli Plush. W trzech pakietach (za 15, 19 i 29 zł) podwyższa limity transferu danych. Np. w pakiecie za 29 zł, który – jak spodziewają się przedstawiciele firmy – będzie się cieszył największym powodzeniem (w cenie nielimitowane połączenia i SMS-y) limit transferu podniesiono z 5 do 10 GB miesięcznie.  

Julia Pawlicka, odpowiadająca za oferty prepaid i mix w Polkomtelu, mówi: – Z naszych doświadczeń i z badań rynkowych wynika, że budżet na usługi telekomunikacyjne wśród młodych wynosi średnio właśnie 30 zł na miesiąc (z kieszonkowego od rodziców lub z własnych zarobków). Młodzi oczekują jednak, że za te pieniądze dostaną więcej.

Operator jest zadowolony z wyników wprowadzonej 1,5 roku marki. Z Plusha skorzystało dotychczas 1,1 mln użytkowników. Ile jest aktualnie aktywnych kont, operator jednak nie zdradza.

Joanna Flisiak, odpowiadająca za komunikację tej marki, przekonuje, że jej brand hero (bohater marki), czyli pluszowy miś, zadowolony z siebie, korzystający z życia luzak, świetnie się sprawdził. I pozostanie on nadal w tej roli, choć format reklamowy, wciąż tworzony przez agencję Scholz & Friends Warszawa, będzie nieco modyfikowany. Ma się m.in. pojawić niespodzianka związana z social mediami, jaka – tego operator jeszcze nie zdradza. Kampania z odświeżoną komunikacją wystartuje w przyszłym miesiącu. Media dla Polkomtela i całej grupy Cyfrowy Polsat kupuje dom mediowy Vizeum.

Budżet reklamowy marki raczej się nie zmieni (w ciągu 1,5 roku przeprowadzono pięć dużych, o szerokim zasięgu, kampanii). Najistotniejszym, oprócz telewizji, kanałem komunikacji jest i pozostanie internet.

Przed premierą marki operator zakładał, że grupą docelową będą 16-24-latkowie, mieszkający w dużych miastach. Tymczasem okazało się, że marka trafia z powodzeniem do szerszego targetu: 15-34 lata, i nie tylko w aglomeracjach, ale także w mniejszych miastach (pow. 20 tys. mieszkańców).