Kraj

Vision Express podąża za konsumentem

Rusza kampania Vision Express "Lustro" przygotowana przez San Markos.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPHw21YZINAw%26list%3DPL8irVKffWhqrjxsqlAyyqoZKUzSzVbbPn%26index%3D4%22%7D
Wystartowała kampania promocyjna sieci Vision Express “Lustro”. Za jej przygotowanie odpowiada agencja San Markos. Kampania będzie miała odsłony w VoD i internecie. Potrwa do końca maja br.

Koncept kreatywny wykorzystany w spotach pokazuje lustrzane odbicie tej samej osoby w różnych stylizacjach i przekłada się na ideę noszenia okularów i soczewek kontaktowych  w zależności od codziennych potrzeb i sytuacji. W ramach kampanii pokazane zostaną cztery spoty (15- i 30-sekundowe).
Agencja San Markos przygotowała strategię komunikacji, kreację, produkcję ATL i online. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.