Kraj

Marka Dobenox w kampanii zaplanowanej przez Carat [wideo]

Rusza wsparcie brandu należącego do PFF Hasco-Lek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ftjcpw0upj-g%22%7D
Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox (PPF Hasco-Lek). Spot nawiązuje tematycznie do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek – Instytut Zdrowych Nóg. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (spot 30-sekundowy). Kampania prasowa obejmuje tytuły skierowane do kobiet, lifestyle’owe oraz tematyczne. Dodatkowo w stacjach Polskiego Radia, Agory, RMF FM i w stacjach lokalnych emitowany jest 35-sekundowy spot.

Za przygotowanie strategii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z działem mediowym Hasco-Lek. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, kto odpowiada za kreację tej kampanii.