Zagranica

Teleflora z kampanią na Dzień Matki

Spot zestawia siłę matek i ich codzienny trud z zamiłowaniem do delikatności kwiatów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FESNw1VC67yc%22%7D
W USA wystartowała kampania sieci florystycznej Teleflora. Wśród bohaterek kampanii pojawiają się m.in. trenerka piłki nożnej, żołnierka i chirurg. Dodatkowy komunikat dotyczy trudu, jaki każda matka zadaje sobie, wychowując dziecko. Ciężar emocjonalny wykonywanego zawodu zestawiony jest z odpowiedzialnością za zdrowie i życie dzieci, a w tle sieć dołącza komunikat o zamiłowaniu kobiet do delikatności i ulotności kwiatów. Ostatnie hasło spotu brzmi: “Motherhood isn’t always hearts and roses. Mother’s Day can be”. Za kreację kampanii odpowiadają Wonderful Agency i Studio M.
Kampania będzie miała odsłony w internecie – głównie w social mediach. Widzowie będą zachęcani do składania życzeń swoim matkom za pośrednictwem social mediów z użyciem hashtagu #OneToughMother.

(AdWeek)