Kraj

Gemius i IAB Polska nominowane w Research Awards 2016

Trzy nominacje dla Polski.

W tegorocznej edycji Research Awards trzy polskie projekty znalazły się na short-liście konkursu. Gemius otrzymał nominację za dwa projekty związane z badaniem internetu, które zostały wdrożone już m.in. w Polsce w badaniu GemiusAudience. Chodzi o metodologię produkcji danych dziennych prezentujących oglądalność internetu z dnia na dzień (projekt funkcjonuje pod nazwą GemiusOvernight) oraz metodologia umożliwiająca prezentację danych o oglądalności internetu za pomocą PC z podziałem na dom i biuro (funkcjonuje pod nazwą Home & Work Multilocation Model). Oba projekty Gemiusa walczą w kategorii “audience measurment”.

Trzecią nominację otrzymało IAB Polska za raport “Internet Rzeczy w Polsce”. Organizacja walczy o nagrodę w kategorii “best use of research budget”.

Gala rozdania nagród obędzie się podczas Interact Congress 12 maja w Lizbonie. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym tego wydarzenia.