Kraj

Carlsberg będzie reklamował nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego

Pierwsze na rynku piwo łączące smak pszenicznego i klarowność lagerów.

Carlsberg będzie reklamował nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju (21,1 proc. udziałów w rynku za ub.r.), wprowadza do sprzedaży nowe piwo: Kasztelan Niepasteryzowane Pszeniczne. Produkowane jest ono w browarze w Sierpcu. Producent podkreśla, że jest to pierwsze na rynku piwo łączące smak piwa pszenicznego i klarowność charakterystyczną dla piw jasnych pełnych.

– Nasza nowość otworzy na pszeniczne smaki tych smakoszy piwa, którzy do tej pory gustowali tylko w typowych jasnych pełnych. Kasztelan Niepasteryzowane Pszeniczne ma bowiem smak i jakość pszenicy, przejrzystość i “pijalność” lagerów – podkreśla Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Kasztelan.

Kasztelan Niepasteryzowane Pszeniczne będzie dostępne w ogólnokrajowej dystrybucji w butelkach 0,5 l (rekomendowana cena: 2,69 zł) oraz w puszkach 0,5 l (cena: 2,99 zł).

W ramach wsparcia komunikacyjnego planowana jest kampania ATL, działania PR oraz komunikacja na poziomie sklepów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Kasztelan to bardzo istotna marka w portfolio Carlsberg Polska – jest liderem segmentu piw niepasteryzowanych, który urósł w ub.r. o kolejne 15 proc. sama marka Kasztelan zanotowała 9-proc. wzrost wolumenowy.