Kraj

Factory Poznań promuje się na niecodziennych billboardach

W centrum Poznania zawisły plakaty wykonane z dżinsu.

Factory Poznań promuje się na niecodziennych billboardach
W centrum stolicy Wielkopolski pojawił się denimowy billboard. Jak przekonują twórcy, jest wykonany ręcznie. Jego wymiary to 5,5 x 2,5 m. To część akcji promocyjnej centrum handlowego Factory Poznań.
Billboard zawisł przy ulicy Św. Marcin. To część akcji promocyjnej outletu Factory Poznań, który między innymi taką reklamą zapowiada “Tydzień jeansowy”.
Koncepcja jeansowego billboardu ma wpisywać się w zainicjowaną w kwietniu 2016 r. nową platformę komunikacji sieci outletów, której przyświeca hasło “Factory kocha miasto”.
Jeansowy billboard to dzieło poznańskiej artystki Pauliny Iłendy. Można go oglądać w centrum Poznania do końca maja. Za koncepcję i koordynację akcji odpowiada agencja PR Wizerunkowo.com.