Zagranica

Interpublic odnotował stratę netto w wysokości 578 mln dol.

Interpublic Group of Cos., do której należą m.in. sieci agencji reklamowych McCann-Erickson i domów mediowych Initiative, po pierwszych trzech kwartałach...

Interpublic Group of Cos., do której należą m.in. sieci agencji reklamowych McCann-Erickson i domów mediowych Initiative, po pierwszych trzech kwartałach odnotowała stratę netto w wysokości 578,4 mln dol. W analogicznym okresie roku ubiegłego strata wyniosła 327,1 mln dol. Rosnąca strata jest wynikiem kosztów restrukturyzacji grupy oraz problemów związanych ze skandalami finansowymi, jakie wybuchły pod koniec lat 90. Jednocześnie w Interpublic rosną przychody ze sprzedaży (o 6,3 proc.), które wyniosły w tym roku 1,51 mld dol. Zmniejszyła się również kwota zobowiązań grupy z 2,5 mld dol. w ubiegłym roku do 2,3 mld dol. (“BrandRepublic”)